Populära inlägg

Summa sidvisningar

tisdag 24 maj 2011

10 veckor...

Funderar på hur man skall orka ta sig igenom 10 veckor, det är är så lång tid det är kvar tills den efterlängtade semestern. Vill intala mig själv att man inte skall längta bort 10 veckor av sitt liv, men vad gör man inte när man inte har lust att jobba, när man tappat lusten att vara där man tillbringar större delen av dagen? Tror att det är många som känner som mig efter denna långa vinter som varit.
Det kanske inte är jobbet det är fel på det kanske e så att det är vädret! Att när man väl e hemma så regnar det alltid men när man e på jobbet så ler solen mot mig !!!
Tittar på yr flera gånger om dagen har nästan blivit besatt av yr men hur ofta jag än tittar så utlovar yr bara regn " när jag e ledig"
Vill vara ledig vara med familjen åka till landet grilla sola bada sitta ute på kvällarna äta frukost på altanen ta ett dopp i polen promenera på grusvägar ja allt det där som hör sommaren till......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar