Populära inlägg

Summa sidvisningar

måndag 11 maj 2009

God morgon! Vilken härlig dag.

Nu har barnen gått till skolan och jag tror och hoppas att dom kommer fram i tid. Vilken skillnad det är på Alexander och Felicia. Alexander blir klar på ca 15 minuter med allt som skall göras men för Felicia tar det minst 35 minuter.Bara att ta på sig strumpor som skall sitta perfekt tar 5 minuter, titta på nya fräknar som dykt upp på fel ställen tar ytterligen 5 minuter då hon måste berätta att där kan man ju absolut inte ha fräknar. Ja undra hur lång tid det kommer att ta för henne om 2-3 år. Som mamma till Felicia måste man ha en ängels tålamod.
Igår kväll va jag ju på bio, Män som hatar kvinnor! Det var en super bra film som va bra rakt igenom om du inte har sätt den så tycker jag att du skall göra det. Jag tänker ta med mig dom två uppföljarna och läsa när vi åker på semester iallafall. Det ser ut att bli mycket sol i dag kanske inte om man tittar på smhi men när man tittar ut strålar solen för fullt. Hoppas hoppas att solen håller sig kvar.
Ha en riktigt bra dag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar