Populära inlägg

Summa sidvisningar

onsdag 13 maj 2009

Dum dummare...

När det gäller dator och olika erbjudande/tjänster så har jag alltid varit feg nog att godkänna nått, då jag är rädd för virus eller kostnader. Men i dag var jag dummare än dum då jag gick på nått j.... test på facebook som ja det va bara ett luredrejeri.... 90 kr fattigare och om jag inte avslutar det blir det den kostnaden varje vecka. Ja då får jag väl avsluta det för jag visste inte att det kostade pengar dum som jag va....men nr dom angav fanns inte..Ja du skall veta att jag skäms över min dumhet. Skickaa ett mail nä adressen dom uppgav gick inte att skicka till. Skickade ett sms till ett nr för att avsluta då får jag ett svar att jag inte är medlem..HAHA va f.. tog dom betalt för....????
Ja det är väl bara att avvakta och se hur mobilräkningen ser ut om några dagar..Lovar att återkomma om detta vid ett senare tillfälle...Å du snälla gör inget sådant dumt utan lär dig av mig som i fortsättningen skall vara en fegis...

Önska mig lycka till!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar